Fourteen-year-old Ana lives in Buenos Aires with her dad Javier, an artist and teacher. Following an accident, she has a metal plate in her arm. During the winter holidays, Ana suddenly starts to feel mysterious pulses in the plate. Without mentioning anything about it to Javier, she works with her friend Lepa to compose a melody, “The Heartbeat Song”, inspired by the rhythmic signals. One night, an argument with Lepa leads Ana to wander the city alone. A chance encounter with a young soldier reveals the true nature of the pulses: they are words in Morse code. After realising that her arm is an antenna to an unknown mystery, Ana becomes determined to decode the words. As she delves into the labyrinth of secret messages, she distances herself from her friend and her dad. The previously harmonious winter holiday is transformed by Ana’s obsession as she wonders if the coded words are addressed specifically to her. A fantastic tale about music, secret messages and winter days.