In his short film Onun Haricinde, İyiyim, Eren Aksu evokes a recent transnational movement and an older one: that of immigrants from Turkey coming to Berlin in the late 2010s and that of the friezes that were excavated in Pergamon and brought to Germany in the 19th century. Loss is unavoidable: the fact that Aslı speaks Turkish more fluently than a colleague who has been in Berlin since she was born puts the newcomer at an advantage and the local at a disadvantage. The Hercules fragments are missing from the friezes, and in the temple complex, which the film wanders through in generous, luminous wide shots in its final moments, the pieces later added to replace them stand out in gleaming bright white.