This second part of Christian Petzold’s trilogy begun in 2020 with Undine, is about not being able to sleep and wanting to love; about writing and being read; about being in the world and yet possibly allowing life to slip by. A film that is suspended between symbolism and realism, both funny and deeply tragic.