Twin brothers Danny and Michael Philippou, who have made their name with controversial YouTube videos, are making their directorial debut here with a horror film that is both shocking and viral in equal measure and transposes the excesses and the satire of live action found on the Internet to the narrative demands of the cinema. The result is an adrenaline-fuelled mix of comedy, fear and incredible visions that is hard to forget!
The twin brothers are known for their RackaRacka YouTube channel which has over 6.6 million subscribers and their videos have been watched over 1.5 billion times. In 2015, their channel won Best International YouTube Channel at the Streamy Awards. Talk to Me is their debut feature film.