Profit at the expense of health is an all-too-common model that seems particularly problematic in the nuclear industry. Captivating images of reactors towering on the horizon like dark mountains feature in this poetic, dystopian graduation film by HFF Munich students Kilian Armando Friedrich and Tizian Stromp Zargari. It documents the world of precarious work and draws a connection between individual lives and the universal political question of how we want to, can and must produce energy in the future.