Ukrit Sa-nguanhai is a Thai moving image artist and filmmaker who lives and works in Bangkok and Chiang Mai. His works have been shown in international film festivals and exhibitions, including Sharjah Biennial and Locarno Film Festival. He is interested in amateur film aesthetics, rural/marginal film history, itinerant cinema, and collaborative work with local people. Currently, Sa-nguanhai is developing his first feature The Itinerant.