This debut film by Malika Musaeva impresses with its stylistically and narratively unobtrusive cinematic impressionism that succeeds in balancing the main character’s carefree youthfulness and inner maturity. Yakha’s complex emotional world is conveyed primarily in terms of atmosphere, via looks and gestures, landscapes and movements in the air. The deep rift between tradition and modernity, and between gendered reality and self-determination, is all the more forcefully revealed. A film about what it means to be and live as a young woman. And about melancholy.