Our Daughters Shall Inherit the Wealth of Our Stories will manifest spatially in the form of a convivial cinema appreciation, exhibition and discursive space that hosts films and people that resonate with the spirit of the collective alongside a constellation of stories, contextual information and artistic resonances. SAVVY Contemporary welcomes Yugantar’s ecology of vision by accommodating further mediations and entanglements in a programme that extends the duration of the films through other creative productions in performance, literature, theory, as well as in the reality of SAVVY’s neighbourhood and the larger professional community of Berlin. Adding these lively dimensions, the exhibition animates this complex lineage to be a source of new propositions for a collective filmmaking practice that strives towards relations based on equality across different backgrounds and perspectives.