Crystal Z Campbell is a multidisciplinary artist, experimental filmmaker and writer of Black, Filipinx and Chinese descent whose works centre around underloved archival material and public secrets – fragments of information known by many but undertold or unspoken. Screenings and exhibitions include: SFMOMA, San Francisco; Drawing Center, New York; ICA Philadelphia; REDCAT, Los Angeles; and DocLisboa. Campbell was a featured filmmaker at the 67th Flaherty Film Seminar and is a Visiting Associate Professor in Art & Media Study at University at Buffalo.