The Ukrainian director, editor and animator works in moving images, theatre and music. Since 2013, he has been a member of the Babylon’13: cinema of civil society film collective. He has worked on several short documentaries for the collective and for broadcasters including CNN and Al Jazeera. His first feature-length documentary War Note is a surreal journey to the front of Russia’s war against Ukraine and was edited from found footage shot by Ukrainian soldiers in 2014.