Parasite Family is constructed from old film negatives discovered in an out-of-business film lab. Using analog and digital editing techniques, Prapat Jiwarangsan breathes new energy into these old films. He accompanies them on their journey from the world of analog to the world of digital, and finally to the world of AI-generated images and NFT artworks. Suggesting that these faces represent a certain kind of family that is parasitic on Thai society—the kind of families and institutions that absorb wealth and power—they gradually evolve into a new species of monsters.