Hardship and beauty lie cheek by jowl in the wilds of the Calabrian landscape that provides the backdrop for Francesco Costabile’s impressive, powerfully dramatic work. This feature debut about a fearless heroine interweaves local customs and songs into a unique yet timeless story of resistance.