While their classmates endure the visit to the concert with pranks, Pietro and Tommaso secretly get closer to each other in the box. During the playing of Vivaldi’s composition, their lips touch. When Tommaso invites Pietro to his home shortly afterwards, the tension is still in the air. The desire, however, soon gives way to an ambiguity that particularly irritates the otherwise cautious Pietro. What did the kiss mean?
Born in Narni, Italy in 1992, he is currently studying at the Centro Sperimentale di Cinematografia, the Italian national film school in Rome. His short films have screened at several international festivals.