A strong wind blows a paper crown over the pasture. Sheep Louis places it on his head. And accordingly becomes Louis I, King of the Sheep. But his subjects just keep grazing and digesting. Until Louis I gives a speech over the loudspeaker. From now on, the others have to serve and pay homage to him. However, another storm approaches. With pinpoint accuracy and depth, this absurdist stop-motion animation tells the story of the fascination of power.