Majmouan (Subtotals) is an essay film about an accounting never being applied to one’s life’s products. Inspired by a short story of the same title by Gregory Burnham and the novel “Autoportrait” by Édouard Levé, and wholly composed of 8mm home movies of Iranian people, Majmouan is a meditation on the uncertainties of a life that doesn’t hand you any bills.