For Masha and her girlfriends, the party invitations are a game: they get to drink for free and are even rewarded with a bonus when it's all over. Sure, every now and again a grown man mingles with the young girls during the wild get-togethers, whatever – a fact that Masha chooses to ignore, smitten as she is with seductive Ram, the middle-man who organises these celebrations. But then Masha herself becomes a victim of this predatory arrangement. Farkhat Sharipov, whose work explores the hopes, dreams and dark sides of new-rich Kazakh society, constructs complex shots to depict an Almaty of shopping malls and anonymous apartments, a cold yet tempting world full of consumerist allure – and fraught with the danger of losing one’s self.