Assembling a crew of teenaged Polish dancers who perform original choreography set to music and lyrics co-written by the artist, she looks at both the exaltation and erasure of personal traumas at play in the process of representation, identity building, and the formation of a shared nation space. The melodramatic pull of the spectacle is disrupted by the voice-over, culled from various and often contradictory writings on revolution by Ulrike Meinhof, Hannah Arendt, Mao Zedong, and others.