A concert is coming up. Gabriela is sitting at the piano and playing – for herself, for him and for her mother. The piece of music changes each time and yet always remains the same. Memories surface, the present intertwines with the past. The deeper she goes, the closer she comes to finding inner peace and reconciliation.