The main actor, one of the producers, the director, the other producer and the cinematographer at the Photo Call before the premiere.
The French director, teacher and film critic has already made several short films including Les filles de feu (Girls of Fire) which was selected for the Semaine de la Critique at Cannes. From 1999 to 2020, he worked for the French magazine “Cahiers du Cinéma”.