The actor and winner of the Honorary Golden Bear joined the laudator at the Award Ceremony online from her home in Paris.
The management duo with the winner of the Honorary Golden Bear, who joins them digitally from Paris.
The festival management duo connected by their Berlinale scarf in front of the Berlinale Palast.
The director and screenwriter first worked for a number of years as an assistant director in the theatre before beginning to make short films. His debut feature film, I Am a Soldier, screened in the “Un Certain Regard” section at Cannes. In 2016, he was appointed vice president of the short film commission at the French Centre national du cinéma et de l’image animée. He worked on the screenplays for Elsa Amiel’s Pearl, Frédéric Mermoud’s Sirius and Au sud by Lionel Baier. À propos de Joan is his second feature film as a director.