The actor and director studied acting in Paris and then theatre and film at the Sorbonne. For almost ten years she was co-director of a theatre company where she wrote, performed in and directed 15 plays. Her collaboration with the playwright Hélène François won several awards at the 2018 Festival d’Anjou in France. Si t’as un coeur is her debut short film.