Anne Zohra Berrached’s film comprises several layers that are all of equal importance. It is a love story, but it is also an exploration of cultural differences, truth and faith, trust and delusion. After Two Mothers and 24 Weeks, the director once again demonstrates her particular ability to reveal the private lives that exist behind the politics, as well as her great sensitivity when working with actors.