In her directing debut, Lina Roessler stages Lucy and Harris’ at times absurd, at others heartfelt motel trip as a road movie in which Aubrey Plaza has to pull out all the stops to brave Sir Michael Caine (who was born, we should remember, in 1933). And she succeeds. In the end, this visibly moves not only the grumpy old man, but also all fans of literary films – and, of course, of Caine himself.