The member of the section's selection committee with the director during the film talk.
Born in 1986 in Leningrad, Soviet Union, now Saint Petersburg, Russia. She studied political science and graphic design and works as a photographer, costumer designer and filmmaker. Doch rybaka is her first feature-length film.