Danny is pregnant by Max but she doesn’t get around to telling him at a party. Meanwhile, Max is busy trying out his girlfriend Avishag’s sexual fantasies with her. She wants him to hit her when they have sex. Avishag takes her bruises over to Dror, whose dog she sits. A familiarity develops between the older man and the young woman that neither of them expected.
In three loosely connected chapters, director and actor Hadas Ben Aroya’s second feature film portrays a confident generation of young Israelis who are ready to try anything and everything but are unable to foresee how these experiences will affect them. The cast interacts fearlessly and with great authenticity while the fluid cinematography captures moments that are intimate, painful and beautiful. In atmospheric yet convincingly spontaneous sequences the film addresses physicality, intimacy, desire and emotional and physical vulnerability and asks the question: how liberated are we really?