Born in Aalst, Belgium in 1989. After studying animation at KASK in Ghent, he took a film degree at the Luca School of Arts in Brussels. Besides working on his own projects, he is also a production manager for the Hans Op de Beeck animation studio. His short film Wildebeest, which he co-wrote and co-directed with Matthias Phlips in 2017, screened at numerous international festivals and was nominated for a European Film Award.