This restoration is part of the African Film Heritage Project, an initiative created by The Film Foundation's World Cinema Project, the Pan African Federation of Filmmakers and UNESCO--in collaboration with Cineteca di Bologna--to help locate, restore, and disseminate 50 African films with historic, artistic, and cultural significance.