Born in Brazil in 1981, he studied cinema at the University of São Paulo and directed several award-winning short films including Areia, which opened the 2008 Semaine de la Critique in Cannes. He is a member of the Brazilian film collective Filmes do Caixote. Todos os mortos is his third feature film.
Born in 1980, the filmmaker and composer was fascinated by horror and fantasy films from an early age, an influence that is clearly evident in his work. In 2017, his genre-defying film As boas maneiras, co-directed with Juliana Rojas, won the Silver Leopard at Locarno. Todos os mortos is his first directing collaboration with Caetano Gotardo.