Two men are walking through the Moroccan night. The darkness of the forest almost engulfs them. It might be possible to hear the sea from here. One man describes a dream in which his brother is still alive. Cut. Two police officers are patrolling the Spanish coast, the headlights of their jeep groping their way through the night. A golden foil survival blanket hangs suspended somewhere; someone might be hiding in the bushes. Cut. Somewhere in Paris, a young woman is rushing through the park. Her face is covered by a bridal veil. The sun is shining. She lays her waiting to rest.
Born in Paris, France in 1990 to a Swedish mother and a German father. He studied film at the Sorbonne in Paris and directed the mid-length film Derrière nos yeux in 2018.