Born in Hong Kong in 1986, she has a degree in cultural studies from the city’s Lingnan University. She has produced two documentaries about the ‘Umbrella Movement’. Comrades is her second short documentary about the protests against the extradition bill in Hong Kong which started in the summer of 2019.