Born in Toronto, Canada in 1985, he studied film at Ryerson University and is co-founder of the MDFF production company. His debut feature film Tower premiered at Locarno while How Heavy This Hammer premiered in the 2016 Berlinale Forum and Anne at 13,000 ft screened in both the Forum and Generation sections in 2020. Alongside his work as a filmmaker, he teaches film and television production at Humber College in Toronto.