Written and created by Duncan Macmillan and Effie Woods, Trigonometry is the first series project by Athina Rachel Tsangari (Attenberg, Chevalier). The Greek director, actress and 2013 Berlinale jury member has directed five of the eight episodes, all of which will be screened at the festival. While the rest of the world talks about identity politics, Trigonometry turns this into an intense, compelling, funny and intelligent drama about relationships and family. Can the three characters find a new way to love? And will the world let them?