Born in Neuilly-sur-Seine, France in 1970, the graphic designer and photographer first came to Kinshasa at the age of 20 and has never really left the city. He has made several self-produced documentaries there, some in collaboration with Florent de La Tullaye. His films often focus on determined outsiders. Alongside his filmmaking, he also works as a producer for Congolese musicians.