Since she started live action role-playing at the age of eleven, Veera has taken part in about 30 games. Each new game means a new identity: something that gives her strength and allows her to slip out of her own skin; to escape herself. The reason for her desire towards repeated transformation is uncovered in small, intimate steps. Tonislav Hristov gradually reveals a young woman whose past still casts long shadows into the present. Home-movie fragments woven through the film like tattered, washed-out relics reveal a father who drinks, and from whom Veera is still trying to protect herself as well as her brother Ville, who has mental disabilities. At long last, Veera finds the strength for a confrontation.