Ava seems to be in something of a trance, barely registering what is happening around her. On the bus she slowly starts coming to as she makes her way towards her home town. Her brother and a few friends are still living there; she just wants to spend one or two days in familiar surroundings. After she gets drunk in the evening around a campfire and her brother Isaac has to put her to bed, the true reason for her visit comes spilling out.