Born in Barcelona, Spain in 1992, she is a photographer and filmmaker. Moving to Berlin in 2012, she spent three years collaborating with the performance collective the--family, performing across Europe at venues including the Astrup Fearnley Museum in Oslo and the Chisenhale Gallery in London. While in Berlin, she also made her first short film, Bad Lesbian. After four years in Germany, she returned to her hometown and made Suc de síndria (Watermelon Juice). She also works as a photographer for various agencies, producers and publications including i-D, Dream Magazine, Garage Films, Distinto Films and Erika Lust.