Director HIKARI’s humorous and endearing 37 Seconds depicts an unusual journey of self-discovery - in artistic, physical and familial terms. And, as the film’s charming protagonist learns, friends who are not prejudiced can be found anywhere.
The director of the film 37 Seconds HIKARI (top right) with her protagonist Mei Kayama (bottom left), Dieter Kosslick (bottom right) and other members of the cast at the Opening Gala.
The editor and the director of the film that has been awarded with the CICAE Art Cinema Award.