Made from her own multi-award-winning script, Nora Fingscheidt has created an intense drama about one child’s overwhelming need for love and security and the potential for violence that this engenders. At the same time, the film depicts the tireless attempts of educators and psychologists who use respect, trust and confidence to create a way forward for children who threaten to destroy others and themselves as a result of their unpredictable outbursts.
The actress, who has a film as a director in the Perspektive Deutsches Kino in 2019, arriving at the Berlinale Palast.
The Festival Director bringing the young actress to her seat at the premiere in the Berlinale Palast.
The actor and the director at the special screening in the JVA Plötzensee penal institution.
The JVA Plötzensee penal institution where the film was shown as a special event.