Born in Jerusalem, Israel in 1977, he lives in Tel Aviv. After working for many years as a screenwriter, editor and sound designer, he made his directorial debut with The Day After I’m Gone. The film has already won the Alumni Award from the Sam Spiegel Film & Television School and the Cinelink Award for a work-in-progress at the Sarajevo Film Festival.