True to the themes of their short films, and featuring the young tribe that populates their previous works, Caroline Poggi and Jonathan Vinel’s first feature combines a minimalistic plot, fantasy elements and hyper-realistic cinematography to create a lifelike version of a video game environment, in which alienation and isolation can only be conquered by affection. Friends forever. Love forever.