Born in 1985 in Rio de Janeiro, Brazil. He studied literature as well as screenwriting. Gustavo Vinagre screened A rosa azul de Novalis (2019) and Vil, má (2020) at the Berlinale Forum.
Born in 1984. He studied History and Film Editing. A rosa azul de Novalis is his first feature-length film.