The directors of the two shows of the series Ondes de choc, which were screened in 2018.
The French-Swiss filmmaker studied filmmaking in Belgium. She began her directing career with successful short films and documentaries. Her debut feature film, Home, premiered in the 2008 Semaine de la Critique at Cannes, was nominated for three César awards in 2009 and won prizes including the Swiss Film Prize for Best Fiction Film. Sister won the Special Award Silver Bear at the 2012 Berlinale. In 2018, Diary of my Mind, a TV film she made as part of the Shock Waves series inspired by Swiss news stories, screened in the Berlinale Panorama.