Born in Wroclaw, Poland in 1984. She studied at the Faculty of Graphic Arts and Media Art of the Academy of Art and Design in Wrocław. From 2009 to 2015, she studied in the Directing Department at the Film School in Lodz. Wieża. Jasny dzień. is her first feature film.