Born in Kumamoto Prefecture, Japan in 1968. His feature film debut Sunflower won the Fipresci Prize at the 2000 Busan International Film Festival. Go was nominated for over 50 international awards while Sekai no Chûshin de, Ai o Sakebu (Crying Out Love in the Center of the World) reached an audience of 6.2 million, making it Japan’s most commercially successful film of 2004. Parêdo (Parade) screened in the 2010 Panorama and won the Fipresci Prize at the 60th Berlinale. Alongside his film work, he also directs theatre. River’s Edge is his fourth film to appear in Panorama.