The work can only be shown by projection. 6144 x 1024 will be screened in its entirety divided among successive evenings over the course of the festival.
Margaret Honda, born in 1961 in San Diego, USA, is an artist based in Los Angeles. Her work in film and sculpture examines the status of materials and the malleability of production protocols. Her films have screened in festivals and been exhibited in solo and group exhibitions worldwide. After Spectrum Reverse Spectrum in 2014 and 6144 x 1024 in 2018, this is her third participation in Forum Expanded.