Born in Vaslui, Romania in 1975. He studied Film Directing. In 2006, he made his first full-length feature film, A fost sau n-a fost? / 12:08 East of Bucharest. Following Al doilea joc (2014), Fotbal infinit is his second feature-length documentary film.