In his film, Cédric Kahn accompanies at close quarters a disoriented young man who finds his way back into everyday life through faith and friendship. And as we watch, we too are challenged to rethink our position and rediscover religion. The rugged, secluded mountainous location becomes a place of reflection in a film that does not itself take sides.