Anouk De Clercq studied piano in Ghent and film at the Sint Lukas Brussels University College of Art and Design. Her works explore the audiovisual potential of computer language to create possible worlds, many of which have a strongly architectonic character. Her work has been shown in museums and festivals worldwide and she has received several awards. De Clercq is affiliated with the School of Arts University College Ghent as an artistic researcher and is a founding member of Auguste Orts.
Tom Callemin, born in 1991 in Ostend, Belgium, lives and works in Ghent. He studied photography and fine arts and works as a visual artist in photography and video. His work has been awarded and shown in solo exhibitions and has been included in several international group shows.