Three-and-a-half-year-old Cléo is brilliant at hide-and-seek: her brother Paul and their nanny have no chance of finding her. At some point Cléo herself no longer knows which route she took through the park. Suddenly there are strangers everywhere. They’re hunting Pokémons and none of them really notice her. So Cléo decides to stick with the woman who looks just as lost as she is, and together they explore their worlds anew. Paul, too, gains new perspectives when he finds himself alone among the other children: he discovers what Paris is like when one is out and about without adults. In vivid proximity, looking through the eyes of the children, Stéphane Demoustier creates a cinematic experience that casts a magical light on reality.
Born in Lille, France in 1977. After several short films, he made his feature debut with Terre battue which screened at the 2014 Venice International Film Festival. In 2008 he founded Année Zéro, the production company with which he made Allons Enfants.