Born in Colombia in 1990, he has worked as a photo journalist for the ‘La Patria’ and ‘El Espectador’ newspapers and received the National Journalism Award for his ‘La Casita de Polvo’ report. His short film La mera propina screened at numerous international festivals, including at Cannes in 2014. He is an official photographer of the Cartagena, Panama and Santander festivals. His short documentary Resistencia en paz premiered at the Cartagena Film Festival and went on to be shown at other festivals in Colombia and abroad.